Friday, May 31, 2013

Gigi dua batang

Alkisah.

Pagi neh haraz bangun awal. Sebelum suboh lagi jam 4.

Aq pura-pura tido dengan harapan dia tido balik macam selalu tapi nan hado.

Jenuh susukan dan perap pun tak mau nye tido. Kene jugak lah bangun dok melayan dia main dengan tgk tv.

Disebabkan haraz tak nak tido. Maka aq telah membuli budak tecik neh. Amek gambo gigi dia yang dah keluar dua batang.

Gigi pertama tumbuh, demam sampai seminggu. Alhamdulillah, gigi yang kedua tumbuh neh dia sihat walafiat.

Walau dah dibuli dan letih main, masih takde tande dia nak tido. Kepala aq dah pening sebab tak cukup tido.

Bukan ape sat lagi aq nak keluar pegi pasar dengan abah dia mula lah nak tido. Kalo silap timing dia mengamok tuh yang aq tak lalu nak dengar abah dia membebel. Hehe..

Haish haraz neh. Tido lah cepat. Kang boleh abah bawak kite keluar jenjalan.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. ala siannya mama awk haraz..haraz buli mama ye..

    ReplyDelete